Όροι επιστροφών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, από το ηλεκτρονικό κατάστημα anagnosi.gr αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15) εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Εμείς θα πληρώσουμε τα έξοδα επιστροφής, αν η επιστροφή είναι αποτέλεσμα δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο (αντίγραφα αυτών). Δέματα που μας επιστρέφονται σε κακή κατάσταση η προϊόντα τα οποία δεν λειτουργούν από κακομεταχείριση δεν θα γίνονται δεκτά.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κλπ).

H διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

ΑΝΑΓΝΩΣΗ & ΓΡΑΦΗ
ΘΗΒΩΝ 138
18233  ΑΓ. Ι. ΡΕΝΤΗΣ
(τηλ. 210 - 420 15 13)

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και ανάλογα αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Αν πληρώσατε με πιστωτική κάρτα η επιστροφή θα γίνει στην κάρτα σας και θα ολοκληρωθεί σε τρεις έως πέντε (3-5) εργάσιμες ημέρες μετά την ολοκλήρωση της επιστροφής σας.

Αν πληρώσατε με κατάθεση στην τράπεζα η επιστροφή θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό και θα ολοκληρωθεί σε 10 εργάσιμες ημέρες μετά την ολοκλήρωση της επιστροφής σας.

Η αξία των χρημάτων που θα σας επιστρέψουμε εξαρτάται από διάφορους παράγοντες.

Αν θα πρέπει να πληρώσουμε εμείς τα έξοδα αποστολής του δέματος με το είδος που επιστρέφετε σε εμάς, ενώ το λάθος δεν είναι δικό μας ή το είδος δεν είναι ελαττωματικό τότε θα πρέπει να αφαιρέσουμε από την αξία επιστροφής την αξία των εξόδων αποστολής για την επιστροφή.

Αν επιστρέψετε ένα μόνο προϊόν από μια παραγγελία με περισσότερα προϊόντα για την οποία πληρώσατε έξοδα αποστολής (και η επιστροφή του είδους αυτού οφείλεται σε λάθος μας ή σε ελαττωματικό προϊόν) τότε θα σας επιστραφούν τα έξοδα αποστολής μόνο για το προϊόν αυτό (η αναλογία των εξόδων).

Αν μας επιστρέψετε ένα είδος για το οποίο δε χρεωθήκατε έξοδα αποστολής τότε 1) σε περίπτωση που η επιστροφή δεν οφείλεται σε δικό μας λάθος ή δεν οφείλεται σε ελαττωματικό προϊόν θα αφαιρεθούν από την αξία που θα σας επιστραφεί, τα έξοδα αποστολής  2) σε περίπτωση που η επιστροφή οφείλεται σε δικό μας λάθος ή οφείλεται σε ελαττωματικό προϊόν, θα λάβετε ολόκληρη την αξία πίσω.

Αν αφού διαβάσατε τις πληροφορίες αυτές έχετε απορία σχετικά με την επιστροφή, σας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 210-4201513.

Δεχόμαστε να μας επιστρέψετε δώρα που σας προσέφεραν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Έχετε δύο επιλογές:

  1. Να ζητήσετε να πιστωθεί ο δικός σας λογαριασμός (εάν δεν είστε ήδη πελάτης του ηλεκτρονικού καταστήματος, θα σας ανοίξουμε νέο λογαριασμό και θα σας ενημερώσουμε για τα στοιχεία αυτού) και να χρησιμοποιήσετε την αξία που θα πιστωθεί για μελλοντικές σας αγορές.
  2. Να ζητήσετε να πιστωθεί ο πελάτης που πραγματοποίησε την αγορά αυτή.

Αν παραλάβατε ένα ελαττωματικό προϊόν και επιθυμείτε να το ανταλλάξετε με τo ίδιο προϊόν θα πρέπει να μας το στείλετε άμεσα. Θα σας αποστείλουμε, αμέσως μόλις λάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, το ίδιο και θα σας πιστώσουμε για τα έξοδα αποστολής της επιστροφής.

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και να αγοράσετε κάποιο άλλο παρακαλούμε όπως μαζί με αυτό που θα μας επιστρέψετε να περιλαμβάνεται και ένα σημείωμα σχετικά με το νέο είδος που επιθυμείτε να λάβετε. Το τμήμα παραγγελιών θα σας ενημερώσει για όλες τις σχετικές λεπτομέρειες.

Ορισμένες φορές δέματα επιστρέφονται σε εμάς επειδή για διαφόρους λόγους δεν παραδόθηκαν. Όταν μας επιστραφεί ένα δέμα το οποίο έχει πληρωθεί ήδη, πιστώνουμε το λογαριασμό τού πελάτη (μαζί με τα έξοδα αποστολής).

Ο πελάτης θα ενημερωθεί για την επιστροφή του δέματος και εάν επιθυμεί να το αποστείλουμε και πάλι θα πρέπει να καταχωρήσει εκ νέου την παραγγελία στο anagnosi.gr.

Οι πιθανοί λόγοι για τους οποίους ένα δέμα μπορεί να μην παραδοθεί είναι οι ακόλουθοι: